amir haziq

jom kita layan gambar haziq jer lah ujung minggu nih...hehehh... hmmm... tetiba letak gambar tuh kan... itu gamabr haziq ngan ADAM..heheh... orang dok cerita adamaya jer kan..aku takde lah follow.. tgk kalau ada depan mata jer.. nih nak tgk online lah... ending dia...hehehowh ya...

budak kecik tuh adalah haziq ye...

keseronokkan... kat padang kota....macam orang baru terlepas dari kandang...sana sini berlari... sambil cakap....'seronok betul kan... seronok betul kan..' ... mau tak nya...kalau kat sini... tak bleh bagik lepas...sedar2 kang tatau mana dia pergi... ikut kengkawan.,...
tatau lah pasal apa...dua tiga kali upload... stil gak senget... padahal... ori gambar tak senget... kenapa erk...
haziq ngan achiq meme
dok bawah cendawan
saya tak rongak tau... tapi gigi saya memang senget...sebab saya isap puting sgt....
saya dengan hasil rembatan terbaru...topi ada kipas ngan ball... masa nih blemu beli jam ben 10 lagik....
emmm...tak larat nak upload bebanyak.... :P




Comments

cik syahira said…
assalamualaikum kak sid.

apa khabar?
wah.. terpancar keseronokkan di wajah haziq.
^____^
kak sid, have a great weekend yer.
Ayu Zuraida said…
mklang pon ada gak gbr dengan adam..
adenium said…
cik syahira - hi syira...have a nice day... :D

ayu zuraida - yo lah... tau... cepat gi buat entri maklang ngan adam plak... :P
Anonymous said…
comelnye baby umi..gudboi je..tp klu time nakal..mmg wat drama swasta la dgn umi...sbr je la...
adenium said…
anonymous - hmmm tak larat dah nak tgk drama swasta... :P

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam