citer sana sini

selamat minggu baru..... emmmm apa agenda minggu nih erk... hectic sket kot... sebab banyak mende nak kene settlekan... elehhhh macam aku sorang jer cenggitu kan... orang lain pun sama gak.. ye tak.... apa pun... meh tgk apa citer carca marba aku...hehehe
donut n ice cream.... thankd Dy... hmmm... haziq sampai carik dlm fridge ...bila cakap itu fridge magnet...heheh...
lupa nak tunjuk arituh... tatau lah kat sini ada tak perisa nih... salt n vinegar... makan satu dua pastu simpan...pastuh makan lagik satu dua... simpan... begitu lah seterusnya... nak bagik abis... lemau dulu..hahaha... hari tuh... perisa lebih kurang kot...lays... sedap plak... haper2 lah...
agak2 gambar apa tuh... hehehe... dicemari.... dicemari... oleh najis burung yang berterbangan.... memang standard tuh...kalau dok lepak kat ttdi.... kalau dulu...car baru cuci..sanggup aku park jauh.... biar sakit kaki... jgn sakit mata.... tapi... dek kerana ujan lebat malam esoknya... habis clear ..bersih....

kacang peas...brocolli...dan crab stick nih... ntah haper2 jer.. tapi itu lah yang dicapai dr dlm fridge.... abis jugak kan...
adoi.... malas nak citer banyak2... padahal banyak lagik yang nak citer... dok simpan dlm draft ...tak terkarang cerita... bila expired citer tuh... delete... :P



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan