bakar membakar

aktiviti sampingan aku dihujung minggu... sambil bermalas malasan dirumah... aku buat lah sket2 aktiviti lain kan... errr...ini kalau masa sedang bermalas malasan tuh.. ada mood rajin..kalau tidak... hmmm dok layan tivi ngan lappy jer lah ye.....
end of month nak buat makan2 sket... so aku plan nak bake muffin... so try lah dulu... ok tak kan... cehhh terai katanya... padahal.. memang dah nak makan... besttt besttt... errr,,, memang bleh puji lah... sebab ready made nya flour... tambah itu ini sesikit jer... then bakarrrrr....senang kan... :P

choclate chip muffin... memang senang tol lah korang.... kalau teragak nak makan... bake sendirik jer lah... adunan yang aku beli nih... sesuai pulak ngan tekak aku... sampai haziq pun dok cakap 'delicious' .... hah korang... hehehe
hasil yang dah siap dibakar.... makan panas2 lagik bestt... eleh.. kalau dah suka... tak kira time panas ke sejuk kan.... makan sajerrrr
owh... ini aktiviti sampingan... asyik dok beli jer cookis nih... dah ada masa lapang dan kerajinan nih.... apa lagik... bake jer lah sendirik... one of my fave cookies nih....
hmmm ujung minggu nih.. apa lagik aktiviti masak erk.... heheheh.....



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London