ke-bizi-an

dah isninnnnnnnnnn.... gud morning..... hmmmmm.... agak lama tidak menghapdet... aku adalah sgt bizi... hehehe... lepas tuh... ntah kenapa.... tidak ada mood untuk menulis....sungguh tidak ada mood... login masuk.... tup2...gi blog walking... hmmmm.... bleh gitu...???

weekend baru nih plak...sungguh lah bizi... ngan aktiviti kekeluargaan.... tuh pun banyak yang tak jadik... sebb bila dah penat...dah malas.... nak beraktiviti....so.. melepak... dan tido .... abis camno.....

entri... asyik dok lam draft sajerrr.... takpe... lps nih release kan ajer kan... hehehe.... lagik satu plak skang nih kan.... malas betul nak snap sana sini... sebab..kebanyakkan aktivitinya.. adalah yang dah memang penah citer... ALASAN lah jugak kan... tapi kalau buat entri ulangan pun ok apa kannnn...heheh

minggu nih... dua minggu aku adalah kebizian berkursus.... dua minggu ye... hmmm... nih bukan kelas dengor sahaja..... tapi ada exam...tiap chapter... ada lab... ada final exam each week... wahhh dengar macam hebat jer kan.... TAPI ... yang paling tak bleh blah.... lps kursus nih... kene lah bagik training plak.... tuh yang kene lah bersungguh.... kalau tak.... aku tak KESAH sgt lah kot....

malas lah nak membebel.... heheheh.... so... SELAMAT HARI ISNIN... :D







Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam