jom 'sesais'

sesais...??? korang agak apa....??? no no no... bukan satu saiz... tapi exercise... biasa lah haziq punya word... exercise jadik sesaiz.... kalau weekend aku tido umah dia.. nak ajak gi sesais.. memang suka betul dia...
kadang2...kalau dah janji malam nya... tapi aku tak kejut...dah aku balik tuh... mesti dia cakap... 'alah mamalong... haziq lupa lah nak bangun' ....
kengkadsang siap nak tido ngan aku..sbb senang nak bangun sesais.... kalau dah janji malam tuh nak gi sesais.... ken main senang jer dia bangun tauu....

jom sesais untuk kesihatan kita... :D

Comments

JIVEBUMZ said…
dah lame tak sesais!! huuuu pemalas kemain nak sesais nape tah ler sy nih
salidasunshine said…
Huh..Saya pon malas nak sesais. Sesais skit je dah semput. Ader potensi nak dpt penyakit org2 kaya ni.... *huuu... semoga tak dpt.
adenium said…
jivebumz - hahah..sama lah..skang dah agak malas jugak... ujung minggu jer kalau ada pun...

salidasunshine - ehhh jgn sampai dapat penyakit tuh...emm risau gak nih...
Ayu Zuraida said…
jiq nk jadi "sesais" dengan mklang..sbb tu dia ajk mamalong g sesais..
Anonymous said…
dulu umi suke tgk rncgn biggest looser..bile dh stat je jiq trus jerit pggil..umi..cite sesais dh stat..umi pon duk tgk cite tu smbil mkn eskrem n kopok...hehhe..
adenium said…
ayu zuraida - eleh maklang... jiq dah kurus dah sket tau.. suar maklang pun dah muat...

anonymous - elok lah tuh...sok sok.. sesais dengan kev....
Ayu Zuraida said…
yolah..mklang plak kene pakai suar jiq sekarang..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam