emmmm ntah

apa nak citer nih... sungguh aku skang dalam keadaan nak citer tak nak citer... sebabnya,....citer adalah biasa sahaja... mendatar sket lah... tapi citer jer apa yang ada kan.... dah tuh... semenjak dua menjak nih... malas betul nak snap sana sini.... mood apakahhhhh iniiiii...???
apa ada dalam paper beg tuh... takyah tunjuk... sebab takde yang special pun dlm paper bag tuh... emmm... paper beg tuh lagik lawa dari apa di dalam nya ker... apa apa lah labuuuuu
kunjungan ke sekian kali... kalau ke mana2 jusco... emmm.. tak sah lah tak singgah... so pantang lah haziq.. kalau aku nak berjalan.... mesti nak ngikut.... kannnn
oppssss.... mamalong nih saja jer ambik gambar aziq macam nih.... mulut comot makan big apple donut....dah tuh... ntah mcmana aku terbeli air chocolate latte... aku suka lah.. tetiba haziq kata pahit... balik dia citer kat umi dia...' haziq ingat air coklat...rupanya air donut,... pahit tau umi...'
asyik nak beli toys jer... mamalong belikan laptop... terus taknak dah desktop dia tuh..... sket2..haziq nak belajar lah.... tapi nan ado nya belajar... 30 saat jer belajar...pastuh..dia dengar music dr laptop dia tuh...
hasil pancingan abah... BIL memang suka fishing.... tgk muka haziq yang cuak... memula taknak ambik gambar... tapi taknak mengalah...' haziq bukan takut...haziq hebat...tapi haziq taknak ambik gambar' ....
cukup lah satu entri kan... heheheh



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan