welcome... 2011....

hai semua... selamat tahun baru 2011... selamat berjaya dengan azam tahun ini pulak... dan semoga tahun ini... akan lebih baik daripada tahun2 yang lepas... (ayat standard lah nih kan... )

banyak kenangan suka duka aku tahun nih... yang duka tak payah nak ingat,.... yang suka... tuh yang baik kan... so.. ingat lah... kenang lah sampai bebila pon.....

kenangan paling manis tahun nih... dah tentu lah.. tercapai nak menjejaki tanah haram pada hari lahir aku... alhamdulillah... :D

tahun nih pun aku ada jugak lah azam... tapi malas lah nak tayang kat korang lat sini... basically... azam aku tahun nih... adalah nak mencapai... mana2 yang tak tercapai tahun nih... dan nak memperbaiki mana yang kurang baik tahun nih... kene buat KPI jugak nih... :P

ok lah... HAPPY NEW YEAR... WELCOME 2011... AND HAVE A PRODUCTIVE YEAR AHEAD...





Comments

Liza said…
happy new year sid!!! may you'll get what you wish for!!! amin....
RaYzeef said…
happy neo jahr sid...hope yoou'll find your happiness in 2011
adenium said…
liza - thanks kak liza....heppi new year to u too...
:D

rayzeef - danke bro... hepi new year to u too

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan