baby zaim

more pixs of AMAL ZAIM... (tak jadik letak nama mohd amal zaim... jadik AMAL ZAIM jer... )

zaim pakai baju bundle.... baju abang haziq dulu....:P


siang hari... zaim tido krohhh krohhh jer lah....

ken main payah dia nak bukak mata tau... nih kira untung lah nihhh

zaim tido lagik...

kasik close up sket lah gambar zaim....... okeh tu jer...


Comments

ohbukan said…
dah berapa hari ni kak..baby comey jer tido kan...macam ada kuning lah kak..dah pi check kat klinik dak? or efek flash tu..?
Liza said…
i lvoe babies...skrg tgk anak2 dah besar...sedih dan sayu jer
adenium said…
ohbukan - mel.. lahir 12 disember... haah ada kuning... memang selalu gi cek.. dah kurang dah skang... :D

Liza- apa lagik... plan to have one.. hehehe...:D
ummi_khalish said…
aslmkm...slm ukhuwah..comelnya baby tdo..syu je hti..dn nma baby ni mcm ank sedara sya juga..zaim...:-)
Ayu Zuraida said…
alhmdulillah skg zaim dh xde kuning..dulu asik tido je sbb ada kuning tapi skg dh sush nk tido asik nk duk ats org jerk..
Anonymous said…
tu la mama xnk bedung zaim sgt..
adenium said…
ummi_khalish - salam kenal...
wahh sama nama...bleh lah gang ..:D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam