semua dalam satu

hallu..hallooooo semua... huhhh.... dah lama dah hapdet blog nih secara konsisten.... nak kata bizi... takde lah jugak.... tapi.. mood yang ala2 tak stabil... tuh yang malas nak hapdet.... malas lah nak meroyan kan... sebab memang ada aku meroyan nanti... tunggu jer lah dulu.....
ehh tahun baru korang amacam... aku... ok.. hahah... abis tuh.. kalau tak ok pon.. takkan taknak terus kan kan.. hahaha....
meh lah aku share semua cerita dalam satu entri... kan aku suka buat entri gitu.... hehe

hasil kerja haziq kat skul.... macam tak caya plak kan... bukan apa... kalau kat rumah... huhhhhh punya lah tak nak sentuh lansung book semua tuh..... nampak nya... gi skul pon takde masalah... dua tiga hari memula tuh... ada lah jugak... dok sebut taknak gi skul... tak nak gi skul... bukan apa... dia malas nak bangun pagi... mandi... tapi.. kalau dah siap pakai baju... ken main melompat lompat nak gi skul... sampai skul pon.. tak sabar2 nak masukkk.... hahaha....
soya cendol kat Q-Bistro... tecso mutiara.... punya tatau nak buat apa petang jumaat.. balik kerja... terus call member ajak gi tesco... mulanya... nak beli satu dua barang... end up penuh satu troli.... sebab adik aku pon dok kirim gak... gi tesco.. shopping apa nya... groceries jer.. so... sejam lelebih dah siap... tuh yang lepak mamak jap... pekena apa yang patut....
sungguh lah menyebok.. kalau orang nak vacuum.... dia pon nak menolong... ok lah jugak... ringan beban... aku nih.. tak terbeli lagik vacuum nih... dok hangkut adik aku punya jer kalau nak vacuum umah aku... hishhhhh
cucur udang (takde kucai plak aritu) .. yang kawan aku janji nak datang buat kat umah aku... hishhh dan 3 kali puasa... tak gak terlaksana... akhirnya... suatu ujung minggu dtg lepak umah aku... hahhh... menjadik juak cucur yang maveless ini untuk tea time.. hehe....
gini lah gambaran skrin hitam yang berkaitan keje aku... mende nih semua... aku bleh remote jer ... dari tempat aku... tuh yang ada orang belh senang lenang cakap aku tak buat keje kan... dah dok tercongok jer kat tempat... wat ever lah... aku lebih tahu diri aku kannnnnnn
benefibre.... untuk mereka yang memerlukan fibre dlm kehidupan... apa punya ayat daaaa... harituh.... masa gi guardian.... sket punya kempen sales person tuh kat aku.... hmmm aku tak hambik pon.... skali... tgk lam mag mana ntah ada free sample... sanggup lah aku mengepos form untuk dapat sample nih... 2 sachet.... hehe
wahhh ayamas pon dah ada makanan dlm tin ... hish.. mula lah... aku yang niat utama ke ayamas nak beli ayam merembat sana sini... kalau ikut hati banyak lagik tuh... tapi seb baik... hati putih aku cakap...'dah lah.. try dolu....' ... kalau ikut hati itam aku... ' rembat lah semua...' ...
lately.. pepagi buta pon dah sesak dengan kereta... jalan untuk aku ke opis... hish... dah kol 7 lebeh nih.. golap lagik... tapi betul lah... lately banyak betul kereta kat jalan... tak macam arituhh...
dokumen lama.... cukup sakit hati kalau diingat ingat kan... keje bodoh selama dua tahun... yang lansgung tak berbaloi....sket hari lagik... memang aku akan hancur kan lah semua nih... menyesakkan hidup aku jer... tapi... ALLAH tuh ada kannnn... bukan semua bende dibayar cash... ada jugak yang dibayar kat sana sok...
situasi memenuhkan peti ais dengan buah... macam2 buah ada.... sampai aku dah tak lalu dah nak makan buah..... tembikai nih... sedap... ponnnn dah tak larat nak telan.. hahahah... apa lagik... kasik blend buat air lah... baru bleh laju jer kan... adoiii... susahnya nak amalkan pemakanan sihat.... :P
tapi... kalau bagi mende nih... hishhh laju jer... bagik dua pon bleh settle... nih .... kebab malawati yang biasa jual merata tuh lah.... not bad lah kan... dah lama tak merasa... hek eleh... kalau hari2 rasa pon aku bleh jer habis kan... :P

errr... nih gambar selingan... tetiba tgk ada sederetan kereta cenggini... keje budak demam... sebab tak boleh main basikal kat luar... ada jer lah aktivitinya....
hmmm itu sahaja lah.... sekian terima kasihh

Comments

Liza said…
wah, mmg smua dlm satu pun nie
adenium said…
liza - hah tuh lah.... daripada dok lam draft tak tercerita kan.. heheh
Ayu Zuraida said…
tu jln jem ke apa kete bersusun?tapi xde trafic light pon..
adenium said…
ayu zuraida - jalan jem .. kat hi-way...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan