apa nak citer erkk

apa aku nak citer harinih... macam banyak mende nak citer... tapi.. ada yang takbleh nak citer publicly kan.. hehehe....


cuba teka.. buah apa tuh... owhh itulah blackberri... hmmm.. dok berangan nak beli blackberri yang bleh masuk simcard.. tak beli gak lagik kan.... nih blackberri beli kat jusco... rm15.90.... best gak rupanya erk.... asyik beli strawberri jer.... nanti beli rasberi lah plak...ehh apa kaitan nya dengan blackberri nih... dengan phone bb nih.... nama jer sama kot.....

yey.. dah beli kasut....kasut rasmi kerja aku.. memang HP-hush puppies.. cuma setahun dua nih.. dok cuba beli yang lain... tapi macam taklh lawan Hp jer... dan,... since HP dah kuor balik kasut yang tapak aku suka tuh... so.. memang belh lah sambar...
satu lagik tuh... HP gak.. body shoe... best pakai... yang tuh... untuk melenjan... ehh ..nak bawak gi keje pun bleh gak... suka nya dapat kasut... hhaha... dedua aku rembat coklat... hahaha... kekdahnya... kasut keje kaler itam dah takde size aku... kuasa lah aku nak gi carik kat lain... beli jer lah...
antara stok makanan kering aku.. hahaha... skang... dah meriah balik kitchen kabinet aku.... dah simpan stok semula... hmmm tapi nih... kalau tengok pergerakkan keluar lambat sangat,... aku bawak gi makan umah adik aku... biasalah.. kalau dah bawak sana... aku yang beriya makan... kalau kat umah... lambat jer.....
so.. skang.. kadar kelaparan kalau dok kat umah.. memang kurang lah... aku nih... kalau tengok ..baca blog nih... macam... ehh ehh bukan rajin masak ke.... hmmm kalau dok sengsorang.... malas lah nak masak bagai kan.... semua yang segera jer.....
tadaaaa.. stok makanan frozen pong... ada jer... bukan apa.. kalau ada kawan-kawan datang singgah... takde lah aku hidang dorang ngan air jer.. atau... takde lah aku kebulur sebenarnya... hahah.. sebab ada ker kawan2 aku yang singgah datang...?? ada gak lah weii...
seronok gak.. kalau tak malas nak beraktiviti kat luar... beraktiviti kat rumah sambil makan2... kawan2 aku suka lah... sebab aku rajin lah sket masak kalau kawan dtg... tak delah aku makan sengsorang kan...
apa punya cerita daaaa... hahahaha... ini lah kesah do umah takde buat apa... ambik gambar sana sini... masa ambik gambar banyak ide nak citer... skalik.. dh buat entri.. takde idea... ada yang rasa.. takyah bgtau lah plak... hahahaha.... abis cmnoooo....






ske

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam