makan... makan.... makan....

makannnn..hehehe... exercise... exercise jugak lah kan... tapi makan.. totapppp makan... actually dah risau... makan pon nak.. so... kalau tak kurus... jgn tambah naik lagik dah lah.. hahaha... so biar lah kalau exercise tak lebih... seiring ngan makan pon ok kan.. hahaha....
pizza.... nih masa gi jumpa kawan aku... punya lah dia nak buat muffin bagai... since aku datang mengejut.. kata pon dah 7-8 tahun tak jumpa... hahaha... adoii pizza nih pon aku dah tak larat nak makan... mau tak nya... we olls yang ngadap nya... yang lain... makan sket jer.. hahahah...

spring chicken.... kat IKEA.... rm13.90 kalau tak silap... share 2 orang.... tapi kalau korang nampak... hahaha.. kat belakang tuh.. ada jugak... meatballs.... yang tuh memang wajib,...kalau makan yang lain,... yang tuh pon mesti ada.... hahaha... abis camno...
lunch kat restoren QASEH... belakang tesco extra shah alam... banyakkk pilihan lauk,... besttt.. mula lah aku tak tau nak pilih apa.... hmmm... rasa pun sedap... lepas tuh bleh makan dessert plak... ada bubur... etc... cuba lah.. mesti tak nyesal... :P
roti bom yang di share.. hahaha... kata balik dari jogging... owhh ini adalah 'appertizer' lah kot.... sebab main course ada lagik... hahahaha.....
nasi dagang trg... memang best... kat mana erk.. AU5 kot... ntah.. aku tatau lah nama tempat tuh... tapi kawan aku dtg sini.. bawak lalu kot wangsa melawati bagai... pastuh belok sini... belok sana... hahaha... series.. kalau ORG GANU... meh lah makan kat sini... walaupun agak mahal... sket... tapi puas hati... dua pinggan nasi dagang... satu roti bom kat atas tuh... satu nescaffe panas.. dan satu air suam... bout rm20 .. tapi makan puas hati lah.... bestttt....
start my healthy diet.. :P ... kailan ikan masin... ikan goreng... dan tomyam ayam... kene ambik nasik... buat eksyen jer... tapi tak makan.. sebab kalau tak orang nampak pelik... baru dua tiga hari nak cut off rice.. adoii... ahkak insap dek... sebb baju dah mula tak muat dah nih... ahkak insap.... :P ...
tapi ujung minggu aku nak balik kampung korang... blhe kah aku say no to nasi dagang... nasi lemak ikan aye... nasi minyak ayam.. laksam... pulut cawan... etc... owhhhh...kuatkanlah iman ku.. :P







Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London