itu ini..sana sini...

apa nak citer nih.... alkesah... aku terlupa..eh bukan terlupa... tersilap tarikh... majlis akad nikah sorang kawan aku nih... adoiii... lepas nih lah jumpa dia.. bleh plak jadik gitu... majlis nya malam sabtu... aku ingat malam ahad... apa lah aku nih....
minggu nih... takde lah banyak aktiviti... since minggu lepas aku ada training... hek eleh... macam lah kalau takde training pon banyak aktiviti kan....

korang akalu nak tau.. aku nih... lately sungguh lah malas nak beriadah ... series... kalau aerobik... hmm dr end of last year dah 'pencen' ... sampai semua dah perli2 kata aku nih dah kurus ker... hahaha... so.. sehari dua nih.. since aku dok dengar ramai kawan2 dah mula ber-exercise... hahaha... aku pon kene lah kannnnn... so gigih lah minggu nih.. me-rajin kan diri ... :P
nih dok ajak lah budak nih gi taman... suh dia naik basikal... bleh lah mamalong tersemput-semput mengejarnya... gigihnya mamalong kan... :P
haziq pon gigih ber-exercise... dia dok tgk orang buat... dia pon buat.... tapi main air lah lebeyyy..
last week attending security awareness training... guess what... aaron finalist bigger loser asia season 1 was the speaker... heheh...

bila gi training pasal security nih.... mula lah dok google memacam yang kononnya tak perlu ada dlm web... skali terjumpa banyakkkk mende yang cenggitu... hishh... nih salah satu contoh... dokumen yang sah2 ... peringkat sulit... tapi can easily found kat internet... adoii.. risau... nih yang kene berhati2 lah skang......

ehh sket jer cerita.... ok lah kan.. dari takde... :D







Comments

MY HEART said…
Apsal nampak si Aaron tu tambah berisi? takde pengisian ke sepanjang dia dalam biggest loser tu...

hurm.. ^_^
adenium said…
My Heart - rynn.. memang dia put on jugak dah skang nih... :(

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London