semua itu duit


apa nak citer pasal duit... kalau ada duit ... macam2 bleh buat... owh... itu bukan lah duit aku... kalau itu duit aku... kalau aku ada duit gitu.... hmmm byk dah plan aku terlaksana.....


dah aku tunjuk gambar duit... walaupun itu bukan duit aku.... jangan lah plak jap lagik ramai yang beriya nak ajak aku tambah duit dengan pantas.... bukan taknak duit... tapi kalau aku banyak duit kang.... aku jadik sgt baik hati plak... merata nk tolong orang....hahahaha...bleh alasan gitu..?..... bukan tuh aku nak citer lah....


ntah.... aku pon tatau apa nk citer... tapi...orang nih... kalau ada duit mula lah lupa daratan...duit orang pon nak rembat... kalau hutang buat tak hengat.... well... malas nak komen....


tengok jer lah duit tuh... hahahah....



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam