main pasir lagi

arituh dah main pasir... kali nih main lagik pasir.... suka lah sgt kan main pasir...arituh nak sagt pergi beach.... dapat main kat taman rekreasi pun jadik.... so.... sesampai jer kampung... bila cuaca dah teduh... aku pun ajak lah si haziq gi main pasir....


seb baik tak hujan kan haziq petang tuh... terus jer mamalong ajak haziq kuar.. jalan kaki jer....apa lagik..keseronokkan lah budak nih....
ntah haper2 yang dia main... suh buat sand castle.. pun.. tak reti.. apa lah jiq nih.. kalau takat nak main pasir cenggitu..... baik main pasir depan umah jer.. hahaha...
itu mamalong yang buat ye.. hahahaha... haziq bergmbar jer... konon macam dia lah yang buat kan.....
nih ada hati haziq nak main 'tanam-tanam' .... tak kuasa lah mamalong kan... kalau reramai ok jugak... nih takat dua orang nih..... penat jer kang mamalong tanam haziq.... hehehe
besarnya... ikan yang keracunan kot....
dah lama lah tak mandi pantai... berkelah... tapi kat sini.. aku tak berani sgt... mcm cuak jer.... kene gi kat tempat lain.... so.. kat sini.. cukup lah dapat tgk2 air laut.. (ehh tgk air laut pun dapat pahala... kat mana ntah aku dengar...) .. sambil... dengar2 bunyi ombak.... . rasa tenang jer kan...


Comments

Lyn Yusoff said…
suka nyer dia main pasir pantai..siap baring2 lagi.hehee

camne leh dpt ikan tuh?? tersesat ker?? hahaha
adenium said…
lyn yusoff - lyn... kat sini mana nak main pasir kan... hehe..tuh ikan keracunan kot.. tersdai tepi pantai....
Ayu Zuraida said…
patutlah berpasir umah zaim...abg haziq berguling atas pasir rupanye..
Anonymous said…
nt zaim suruh la papa vakum..abg haziq xcited sgt dpt g pantai main pasir..tu yg bguling atas pasir sbb sronok sgt...
Ayu Zuraida said…
abg haziq y sepahkn, abg haziq la y kne kms..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam