sana sini makan

hallu.. hallu.. hallu.. korang semua.... emmm bercerita di pagi isnin... di tahun yang baru... sungguh lah kemalasan melanda seketika baru nih... nak hapdet blog pun malas... bukan apa.. dah lah malas... citer pun .. takde... hmmm.... dah lama kan tak citer2 makan di pagi isnin... sebab banyak entri yang tersangkut kat draft... kuor kan jer lah kan hehehe...


home made nasi ayam .... by my kazen... nih lunch.. masa aku sampai kampung harituh....owhh sungguh mavellous... series.. kazen aku memang masak sedappp.... aku kalau makan nasi ayam nih.... memang tak ambik cili bagai... hehehe....
cocktail... kat 1 world hotel... untuk tea break... not bad... bulan 12 last year... (macam dah lama sgt jer palk dok dlm draft) .. 2 3 kali jugak aku gi 1 world hotel... lunch kat cinnamon rest memang besttttttttt sgt... kalau tak silap aku.. buffet lunch rm98++ kot.. so.. sesapa nak banjer aku lunch kat situ... aku sanggup tak diet... :P
popia jati medan selera setiawangsa (popia nadia AF tu).. dan kerabu mangga... feeling2 diet lah nih... kene lah weiii... seram dah tgk kenaikkan berat badan nih... kang kalau makin biar... hishh.. malas nak cakap lah...
pulut ikan masin.. aku memang suka... nih masa potluck kat opis harituh... dulu.. masa kawan aku nih bawak.. aku puasa... huhhh kali nih.. dapat gak rasa... kalau aku balik kampung... memang carik lah pulut ikan masin.. or ikan goreng nih... bestttt....
laksammmmm.... SALAH SATU fave aku nih... hahah.. dah banyak sangat fave food kan... tapi aku kalau pandai buat laksam nih... memang aku dah buat... kuah dia tuh... ok kot... bleh lah nak buat... laksam nya tuh payah sket... hehehe..
TEPUNG KAPOR... ehh aku penah kot citer pasal tepung kapor.. mesti lah penah.. dah memang balik kampung mesti makan.. nih.. MIL adik aku buat... SEDAPPPPP... tepung kapor nih.. ala2 kueh kasui... tapi dia keras sket... dan dipotong kekecik camtuh... sesapa ada singgah kat TRG... sila lah carik dan rasa....
daging... gulai tempoyak pucuk ubi... dan tempoyah... nih masa brenti makan kat RNR temerloh... BIL makan ikan patin buah... rm12 seketol... murah dah tuh.. sebb aku rasa.. aku penah dengar yang lagikmahal.. tatau lah patin apa.....
ok.. sekian sahaja... sebab malas dah nak letak banyak2 sgt gambar makan.. sesungguh nya saya sedang berdiet.. :P

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London