ujung minggu sebelum raya

weekend baru nih... sungguh lah padat aktiviti aku... yang dirancang,, tak di rancang... dan jugak merancang sesuatu... hmmmm apa jer kah kan... hehehe ... kan ker bizi manjang...so.. sebelum raya... sempat lah gi urut kaki reflexology...gi buat facial... hehehe.. kan ker friday dah nak raya....

nih bukan weekend actually... tapi acara berbuka bersama kawan2... kat sg penchala jer... sbb senang nak gi.. dan boleh lepak2... takde lah berserabut ngan ramai orang...hehehe
tetiba bulan2 puasa bleh teringin cuppies nih... ntah haper2 jer kan... dari tak pernah suka carrot cake... tapi yang nih... memang mavelessssssss.... order dari mamachak's recipe....
ada sesi buka puasa ngan gang anak yatim piatu jugak sabtu baru nih...kat umah aku jer... since senang nak bermalas malasan lepas tuh kan... kalau perut dah kenyang.... kan seronok kalau dapt bermalas malasan...
sessi menyiapkan tempahan sebelum raya... dan delivery jugak.. hehehehe...
nih kat jusco au2... sesi mencarik baju melayu hazir... baju lain dah banyak berpasang2... dah umi dia nak jugak baju melayu... merata carik...
nih pun sama kat jusco au2... kalau kat 1 utama.. lagik cantik 'kampung' yang dia buat....
seorang budak yang jakun... tak pernah tgk kot kedai ala2 cenggini... hahahaha.... yang dia tau... nak beli2 nih... jusco.. giant... tesco... dan sewaktu dengan nya....
owhhh susu untuk kesihatan... menarik jgak kan... semua sekali tuh just rm20....
errrr... tuh jer.... hehehehe...selamat berpuasa....:D


Comments

BaiDuRi said…
shida..'beg LV' tu mmg spt yg dijangka..tak dapek nak nolong..tapi sbb hakak kan pembeli tegar, takat ni dah ada 3..huhu..so 2 lagi tu saya rela let go kat awak & su..
adenium said…
baiduri - hahahah... makacih...
UnGu VioLet said…
slmt hari raya.. maaf zahir batin juga.. :)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam