rumah terbuka

sebelum apa2 jom perkenalkan tuan rumah ngan sajian nya... hahahah....

episod open house pulak... biasalah kan... bulan2 raya nih... manjang ada jemputan open house ... dengan kata lain.. jemputan ajak makan... open house pertama aku pergi... ke red house... wahhh ye ke red house.. hahahahah... dah nam pun gi rumah merah...mesti lah mak merah yang jemput...
seawal pagi dah datang tau.... bukan datang tolong... ehhh datang tolong gak.. tolong makan... memacam makanan ada... nasi tomato... rendang daging... kari daging... ayam masak merah... acar ... mihun goreng... NASI HEMPET... dan kekueh lah jugak... owhhh ada kueh SPECIAL... spa yang datang dapat rasa... hahahah... cubaan yang MANTAPPPPP ...hahahahahah

ini adalah yang terawal sampai....kak liza n famili, kak purp a.k.a YANOK dan aku lah jugakkkkkkk....tahun nih kak liza kata tak buat open house... tapi kalau nak dtg... bleh request nak suh masak ayam masala.... :P (memandai ker kannn) ... so kengkawan.. bila kita mau serang.... hehehe


harus lah ada sesi bergambar mak ngan anak2.... hahahahah... tuan umah ngan tetamu...kakak ngan hadik badik... dah kenal sumer kan kat atas tuh.. hahahahahahah


apa lagik kalau dtg open house .. tak makan... bergambar dan berborak...???? .. owhhh ...lyn ngan ayuthesun AKA kaklong purp datang serentak... konvoi gitu......




nih lah kekdah nya..kalau nak curik gambar orang... malas nak hambik gambar sendirik kan... dah tuh.. asyik hangkut makan.. borak... hangkut makan ..borak.. mana nak hambik gambar sendirik.... adegan kat atas tuh adalah.. adegan yang sorok muka 'peeling' .... hehehehe

hishhh tak meriah nya gambar,... takper.. janji makan meriah... hahahaha...
so antara yang dtg open house ..... mya, amira -baru tau besday dia rupanya arituh- leen - kakak amira, ms lemb and wenkt.


burppp..alhamdulillah... dah kenyang.. berangkat lah aku pulangg.... thanks kak red n RED FAMILI .. bebila jemput lag lagikk... :D

owh ya...sumber gambar adalah dicuri secara sah... :P





Comments

Liza said…
sampai gak tukang bawak cupcake tu yer...kempunan tau
adenium said…
liza - meh kita suh dia banjer cuppies plak.. hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan