oppsss.... blom siapkan lagik...

tengok lah watikah kosong itu... hahaha... baru aku ingat... aku belum lagik menyiapkan sesuatu... rakan kongsi ku... kita kene finalise mende nih lepas raya lah kan... basically macam yang dah dipersetujui... cuma perlu perincian kan.. hahaha

lepas sehari sehari nak mengisi kekosongan lembaran kat atas tuh... tak terbuat jugakkk owhh tidak... kene buat penihkan jugak by this week... hahahaha... kang potong gaji...

biasa lah plan plan nih kan... dah jadik sok baru cerita... hehe... biasa plan pun tak citer... nih dah tatau nak buat entri apa.. citer gak... biasalah aku... tak citer nya... sebelum sampai kan... ehhh tak citer panjang2.. nak isi ruaang kosong kat tuh jap... nnt sambung erk..heheheh

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam