blog tak berupdate.. padahal.. aku ada jer.... ntah... tetiba rasa tatau nak cerita apa.. sebb sejak dua menjak lepas raya... kehidupan aku hanya lah penuh dengan makanan.... hahaha.... hmm nih ada dua petanda lah kot.... satu.... untuk petambahan berat badan... dan yang kedua... blog nih akan malap lah kot.... apa2 jer lah luncai....


kat atas tuh... coklat yang aku tempat untuk meme.... untuk besday dia.. yang dah hampir sebulan berlalu.... asalnya... nak suh dipos ke kamoung masa raya... so.. bleh lah aku rasa sket kan... tapi dah takde rezeki... len kali lah order rasa pulak......
nak blajar buat coklat lah plak... heheheh... tak payah beli dah coklat lepas nih... gigih lah sgt kan... elok lah tuh... pemangkin utuk pertambahan berat badan lah nnt tuh... heheheh...biasalah aku nih... macam2 nak belajar...buat cake lah.. roti lah... nih coklat plak... tapi satu kelas pun blom sempat nak enroll.....
mari main dam ular..masa gi singgah kedai runcit.. ternampak dam ular nih... gigih lah beli untuk si haziq... ken main lah dia suka... tapi... bosan nya... kene lah main ngan dia... seabb dia bukan pandai main....dah tuh.... sesuka hati plak nak jalan katner.... haziq...haziq....
hmmm apa lagik nak citer... hahah... ok lah tuh kan... intro untuk carik mood... heheheh.....nnt jap lagik sambung balik erk...

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan