DAH NAK RAYAAAAAAAAAA

gambar dr google


wahhh pejam celik...pejam celik... (pejam celik dan makan....actually) .. dah hampir sebulan kita berpuasa.... dah tak lama lagik... nak tinggalkan bulan ramadhan yang mulia ini.....


sedih syahdu pulak rasanya... aku rasa... aku sgt lah suka bulan ramadhan thn ini... walaupun... tidak seperti yang di rancang...namun... aku rasa... ramadhan kali ini... agak teratur...


esok lusa dah nak raya... mesti dah senyap sunyi opis... kalau yang masih bekerja lah kannn....insya allah... raya thn nih aku balik kampung aku kat dungun tuh... lepas tuh...nak plak balik kampung kat rembau nun...


terasa jer nak shopping lagik nih... ada lagik yang belum dibeli... actually bukan keperluan raya pun... tapi biasa lah kan... orang sibuk nak shopping kita pun nyibuk.... hehehe... alah... bila cakap shopping...kadnag2..bukan nak kene abis ribu riban kan... kalau beli 3 4 barang dah konsider shopping kot erk... apa2 lah labu....


persiapan raya... hmm.. apa persiapan yang perlu...?? baju.... dah siap pun... owh.. thn nih.. aku tempah 3 pasang baju batik ye... nampak bukan baju nak buat raya sgt kan... hahhhh sebab tuh lah aku nak jugak gi carik baju sepasang dua lagik nih... tapi macam tak carik dah jer...
hishhh.. banyak nak citer nih... tapi...mood melelong nak raya jer nih... dah lah... malas lah nak tulis... nak dengar lagu raya jer nih... hheheheh... selamat berpuasa.. dan selamat hari raya.... :D





Comments

♥Syamelia♥ said…
selamat hari raya...
y baju raya pun x byk...
berserhana konsepnya...
:)
adenium said…
syamelia - selamat hari raya emi... :D
Liza said…
selamat hari raya sid, hope you had a good celebration
adenium said…
liza - selamat hari raya too.. alhamdulillah everything running gud.. :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan