jom makan : hokkaido lagiiiii

episod makan lagik... owhh ...egenda nih masa berbuka puasa...... tapi saja lah tunggu lepas raya baru keluar dari drafts.. heheheheheh.....
aku dah pernah buat entri pasal makan kat hokkaido nih dulu ... jom layan lauk2 nya... kali nih.. kita makan yang tak biasa makan plak.. hehehe

lala

sotong... tatau masak apa nih.. hehehe

keladi nih...sungguh sedap.. kene makan lagik nih....
ikan
errr apa nih erk.. lupa dah... scallop erk...masak sizzling
beef .. errr itu jer yang disnap.. yang lain lupa lah tuh kot...hahahaha... lapar katanya kannn
apa pun... thanks kepada PENAJA.... penaja tak baca nih... errrr....kawanku ..say thanks erk.. to penaja... :D

Comments

cik syahira said…
assalamualaikum kak sid,

hu2x. ini namanya sendiri cari pasal. tengok makanan yang super sedap terus menjadi lembik. hu2x
tak sabar nak tunggu azan maghrib.
>_<"
*ayu the sun* said…
penaja baca la.. penaja sekrng jaga GBM & RM kaw kaw..

ngeh ngeh ngeh...
atty's said…
salam sid..hari ni kty pose..jadiknya semua makanan kat atas adalah sangat sedap..huhuhuhuh
Liza said…
terliur tau, dah ler pose hari nie...
adenium said…
cik syahira - owhh ye ke... selamat berpuasa..

*ayu the sun* - owh ye ker... kem salam kat penaja... :P

atty's - saya puasa gak tau... hehehe

liza - sesungguhnya saya juga berpuasa..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan