table manner :P

hishhh tajuk macam apa jer... nih adalah kesah si haziq... actually dah masuk 3 tahun nih pun baru haziq makan sendirik.. kalau tak bersuap manjang... bukan apa... rasa macam.. ehh reti ker dia nak makan sendirik... alaaa... nnt kang berterabur jer.. suap lagik senang... tapi haziq tetap lah nak suap sendirik kengkadang kan....
tapi skang dah makan sendiri lh... kengkadang jer bersuap.. tak sangka plak.. takde lah sepah2 agt dia makan... bagus sungguh haziq.. skang belajar makan pakai sudu garpu pisau bagai lah plak... wahhh ken main lah suka dia kan.... belajar cara makan yang baru kononnya... hahahaha.. not bad jugak... hahaha... elok jer plak... rupanya..kita jer yang tak percaya kat dia kan... hehehe

owhh haziq nk makan nih la...orang tgk menu...dia pun sibuk... lemon chicken roce kat pakli.... besttt.. tgk lah tuh... ngan sudu garfu nya bagai.. hahahahaha....
huishhhh tekun tuh......
menikmati makanan...
pikir apa plak tuh jiq... susah nak makan ke..heheheh
nih plak kat tempat lain... wahhh ken main suka... bila nampak sudu garfu bagai... mentang2 dah pandai kan...
tekun sungguh...suh pakai tangan pun taknak... risau kot terpelanting... hahahaha
haziq dah pandai lahhhh...
lintang pukang... tadik pisau belah kiri pastu belah kanan.. hahahaha... apa2 lah jiq... janji dapat makan....

Comments

Ayu Zuraida said…
nnt jiq bolehlah tolong ajr pklang..pklang xpndai pakai pisau..klu mkn pun mklang yang kene potongkan kecik2..hehe..
adenium said…
ayu zuraida - yo lah maklang...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam