selamat bekerja ..mood masih RAYA

haluuuuu haluuuuuu.... huhhhh pagi nih... kereta dah mula banyak kat jalan RAYA... tak suker nya... tak suker nya.... maam lah aku sorang yang tak suka kannnnn... arinih mesti semua dah mula keje... errr... ker ada lagik yang bercuti nih..... huishhhhhh lamanya cuti RAYA.....

tapi surely keje harinih pun ngan mood RAYA lagik kan.... hahaha... standard lah.... syawal kan sebulan... harinih gak.. mesti dah berangkut kueh raya bawak datang opis....bersambung lagik lah episod makan... welll... episod makan nih never ending kannnnnn.... betul apa.... i loikeeee... makan ngan aku kan tak boleh dipisahkan.... katanyaaaa...

aku dah seminggu dah kerje... so... ok lah... tapi mood tetap gak lah mood RAYA... abis tuh..kalau korang sumer mood raya.. pehal plak aku nak mood tak RAYA sengsorang kan... hahahaha....

ehhh..korang dah puasa sunat syawal ker.....puasa 6.... errr... aku blommmm.... hah pasal puasa 6 nih.. ada pendapat... boleh berpuasa sunat dahulu... jika kita memang akan ganti puasa yang ditinggalkan ... ini mengikut keadaan lah... so...bila baa pendapat2 itu... (pendapat yang mengikut imam dan mazhab... aku malas nak ulas balik kat sini... heheh) ... so... pada aku.. kita ikut lah.. di masa situasi kita pada masa itu.... semoga ALLAH menerima amal kita kan....

hmmm ok lah... sat lagik kita sambung lagik ye... tgh carik mood nih... hehe... :P



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan