baju raya..owh baju raya..


eh baju raya korang dah siap ke... aku nya... blom lagik kot... ntah... tak gi hambik lagik... weekend nih lah kot.... dah lah hantar lambat... nak siap awal plak kan... hehehe... aku tempah dah 3 pasang baju raya.... kalau sempat nak gak carik sepasang dua kot... menjelang raya....hahaha..... bunyi cam apa jer...

bukan per... aku nih... manjang kalau baju tempah masa nak raya... kang tak pakai nya hari raya tuh... unless... aku tak gi carik beli lagik baju lain... ntah lah naper.. end up kang... bawak pakai gi kenduri.. gi opis jer.. hahaha... mana lagik mau pakai baju kurung kan... seb baik.. environment keje aku pakai baju kurung... hehehe...

3 pasang baju yang aku tempah tuh.. semua batik ..hahahaha... tuh lah...jual lagik batik kat aku... hahahah...kan dah... hish... tahun nih dah berapa pasang batik aku nih....

bila lah nak gi cuci mata tgk2 baju ntah... kalau tak sempat ..hahah...cfm lah kan pakai jer baju yang dah tempah tuh... orang kata... kat pkns erk banyak ..kalau nak carik baju raya... hmm... buta lah plak aku jalan kat shah alam nih.... kat ampang park ker... bila nak gi nih..... jommmmm korang kita gi carik...... ujung minggu nih....

pastuh kan.. ada hati nak carik jubah satu nih... hahaha... macam nak sri munawarah jer... bukan per... lps nih... bleh pakai jubah hari jumaat.... skang trend jer kan pakai jubah nih,... kalau dolu... uishhh nak pakai jubah.. macam lah alim sgt kan.. hahaha....first time pakai jubah masa gi umrah lah... rasa macam ok jer pun... hahaha... kumpul jubah lah... so..tetiap jemaat bleh pakai jubah jer...

apara... dari citer baju raya samoai jubah... hmmm sah lah tgh lapar nih... tettttttttttttt... ehhh selamat berpuasa... :D

Comments

atty's said…
kty taun ni recycle je baju taun lepas..
adenium said…
atty's - gud gud kakty... sid nya pun yang tahun lepas ada lagik gak.. tapi dah gataiiiii..nak tempah gaks...hahahah
Lyn Yusoff said…
baju raya thn lepas pun lyn tak terpakai sid..
thn ni menambah lagi.. cam lah pakai sgt.. hehehe
Liza said…
liza dah siap baju raya satu family...lega...
adenium said…
lyn yusoff - hahaha... itu standard kan lyn...

liza - kak liza punya plan awal2 memang mantappppp :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan