minggu yang baru

hallu...hallu hallu... dah isnin lagi... dan lagiii... macam biasa... pagi isnin.... meh aku update kesah aku last week.... again minggu nih... ngan ada cuti awal muharram.... dah tuh... kene lah plak gi ganti boss gi satu summit nih.... hmmmm... tak dok kat opis mana pun lah aku....
keje banyak gak nak siap kan... nasib lah.... kalau sempat siap siap lah... kalau tak sempat siap... tunggu jer lah aku siapkan.... kalau nak suh aku siapkan lah kan... kalau tak.. suh lah orang lain... ada aku kesah..???? hahahaha.... alah.... bukan ada appraisal pun... takat standard punya penilaian tuh... hmmm..... main tenyeh jer pun... nasib baik.. dpt lah tinggi kan... kalau tak... atau... org tak suka ko... macammana bagus pun... takde gak pekdah nya... so... takyah lah susahkan sgt ... ikut jer lah kemampuan diri.... anugerah cemerlang pun... adalah ROTATION.... hahah.. series beb... kalau ko dah dapat... ko sgtttttttttttttttttttttt baik pun... thn berikut nya... sumpah tak dapat dah... tatau lah kalau ada orang yang dapat pecah kan rekod dapat dua thn berturut2... dan... yang paling HEBAT.... orang yang tak perform pun bleh dapat tau.. hahahah... so... tak payah kecoh2....pikir jer lah sendirik kan... :P

minggu lepas... i was at one world hotel..... for smart sourcing summit... actually... this is for managers.... people who in management line... tapi... aku plak yang kene gi... so... masa networking roundtable... aku cakap apa yang aku tahu dan apa yang aku alami jer lah... hey.. i'm not attending management meeting for my organisation.... so... agaknya.. kadang2 lah kan.. sbb tuh summit cenggini.. (this is international summit ye)..tak tercapai matlamat... org yang sepatutnya pergi... suh orang yang tak sepatutnya.. dan pulak orang tuh TAK BERMINAT.. hahaha..so dont expect much lah ye...
owh ya.. ada one speaker nih... top people...from.. oil n gas company in OMAN (ehhh last two week... masa aku gi kursus pun ada dr oil n gas company OMAN gak) ... this speaker... sungguh sempoi.... pakai jubah n sarban lagik... hahahah.... masa present..... slang dia.. memang british habissss.. kalau ko tak tengok muka... memang tak sangka dia pakai cenggitu...
gambat haziq ngan bumble bee... ngan paklang dan maklang.... punya ken main ank trengok bumblebee.... tak leh paklang nak cocerntrate tgk kereta2 idaman tuh.... masa maklang bgtau... lps maklang settle keje paklang.. nak ambik haziq gi motorshow.... huhhh kenmain... letak baju jalan bagai dlm beg dia... hehehe.....cerita dan gambar seterusnya.... kemudian lah ye... heheh
owh ya... haziq dah dapat sepupu... on his umi side.... maklang dah selamat melahirkan baby boy... mohd amal zaim .... cerita n gambar later lah jugak.....
minggu nih... aku dok kat opis jer... siapkan mana yang tak siap.... dah nak ujung thn.... mana yang tak patut bawak ke thn depan... siapkan lah tahun nih.... so.. ok lah dulu ye... hehehe

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London