aku dan lagu : MUNGKIN NANTI - peter pan

hari ini hari jumaat... ok... hari ini... kita layan lagu nih... tak kesah lah.. apa dah jadik kat penyanyi nya pun kan.... tapi... kita layan lagu nih....

lagu nih... dulu... ada lah seseorang yang pernah ada dlm hidup aku... (ehhh abukan nak mengingat... nak cerita je..) ... kalau gi karaoke... mesti nyanyi lagu nih... pernah.. satu ketika... gi karaoke ramai2... partner ofis aku pun ada skali... since that.... kalau kitorang out station ker... atau kat maner2 ker...kalau ada lagu nih....mesti dia sound aku,.... owhh masa tuh.. lagu nih tgh hit... hehehe

Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang kutinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini

mungkin kita akan jumpa lagi dengan pelakon2 yang telah menjayakan pahit manis kenangan kita.... tapi macam tuh lah kan.... JANGAN TANYAKAN KEMBALI.... RASA YANG KUTINGGAL MATI..... rasa dulu dan rasa skang... walaupun mungkin rasa sama.. tapi adalah keadaan dah berbeza.....

Dan bila hatimu termenung bangun dari mimpi2mu
Membuka hatimu yang dulu cerita saat bersamaku
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi

ehhh... tapi kan... lagu peter pan dolu2... layan gak tau... ye lah.. masa tuh.. tengah jiwang... semua lagu jer layan.... owhh ya... aku jadik tau banyak lagu indonesia.. suka lagu2 cenggitu... masa kawan ngan seseorang yang sg suka lagu2 cenggitu gak lah... besar pengaruh nih weii.. hahahaha

hishh.. apa2 jer lah labu....
selamat berhujung minggu.... :D









Saatnya ku berkata mungkin yang terakhir kalinya
Sudahlah lepaskan semua kuyakin inilah waktunya
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi

Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang kutinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini

Dan bila hatimu termenung bangun dari mimpi2mu
Membuka hatimu yang dulu cerita saat bersamaku
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi

Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang kutinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini

Tak usah kau tanyakan lagi simpan untukmu sendiri
Semua sesal yang kau cari semua rasa yang kau beriberi

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam