jom main pasir...

layan citer haziq... aku janji ngan dia nak bawak main pasir.... dah dia ada mainan yang sesuai untuk aktiviti itu...siap dia cakap... 'mamalong...kita main pasir kat pantai nak..' hmmm mana nak carik pantai kan kat KL nih..hehehehe....
tapi... janji nak main pasir... tetap kene kotakan.... bangun pagi.. terus lah carik mamalong nya... nak menuntut janji.....

skang naik kereta dah nak duk depan jer... siap pakai seat belt lagik... baguss... kalau dolu... masuk jer kereta dok belakang...
owhhh ini ada;ah ahsil dia snap sendirik gambarnya..... besar nih pun dah pandai ye... hehehe
teh red batman... ngan black hat .....
hahhh... ini lah tempatnya... kat taman lembah kiara.. TTDI...
apa lagikkan... ken main seronok.....
hahhh... nak sgt main pasir kan... main lah...
dannnn... main pasirrrr.....
punya lah seronok... tamau balik... ajak balik... pun taknak manjang... bila acah2 nak blah jer...'mamalong... please lah...' ... hishhh mau tido sini nih....
hahhhh nih lah mika tak puasa hati... sebab akhirnya kene gak balik... dah berejam gak... balik lah kan....
so... mamalong promise haziq,.... kalau gud boi... mamalong ajak main pasir lagik.. so.. manjang lah janji nak gud boi kan... :P

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan