isnin yang kosong

jumpa lagi di hari isnin.... hmmm semakin hampir dah nak masuk tahun 2011... dah semakin hampir kita nak meninggalkan tahun 2010..... sekejap jer rasanya kan... rasanya... baru lagik aku bertemu tahun 2010.... tetiba dah berada di penghujungnya....

aku takde idea sebenarnya.. nak merapu amende pagi2 isnin nih.... aktiviti minggu lepas... sgttttttt lah biasa shj... takde yang menarik rasanya untuk dikongsikan....

again... minggu nih pun akan kusam jugak rasanya.... bosan pulak dua tiga minggu nih... takde perkara menarik terjadik...
hmmm apa definisi menarik bg aku korang erk.... subjektif jugak kan.... bagi aku... hmmm... sesuatu yang tidak membuatkan aku terasa kosong... bosan ... dan kurang cerdik... hahhh itu dah menarik.......
ujung minggu... ada aktiviti yang nak aku lakukan... tapi... tak terlaksana... series..... sepanjang minggu lepas... aku asyik tido awal jer... balik kerja... lepak2 jap... terus tak ingat dunia dah....so... kalu dah gitu kekdahnya... bangun pun awal... (tak reti2 jugak nak solat tahajud) ... kalau seminggu cenggitu... huhhh.... mau taknya.... saturday... yang jugak aku bangun awal... dan lepas tuh.... tak sedar diri sampai ke lewat petang... MISS banyak aktiviti.... maafkan diri aku....
ehhh.. aku rasa macam ada masalah gigi lah.... aku rasa kene jumpa dentist... hmmm tetiba masuk bab gigi kan... series... aku pun tatau kenapa... bukan lah kritikal... tapi... dah sampai masa rasanya untuk jumpa dentist.... opppsss... lamanya... tak jumpa dentist.... GIGI kene jaga ye... bukan apa... kita nih kan.. sentiasa bercakap dengan orang... so... taknak lah orang tak selesa pulak dengan keadaan MULUT kita... ok... kene jugak gi jumpa dentist...kene jugak...kene jugakkk
dalam keadaan cenggini... aku adalah MALAS.... series... memang malas nak buat semua mende... apatah lagik nak buat entri.... yelah... kalau dah aku sendirik rasa... apa yang aku tulis tak menarik... apatah lagik orang yang membacanya kan....hahaha
ok... baik aku carik mood dulu.... owhhh MOOD... dimanakah dikau..... ehhh macam dah nampak... japp japp... nak kejap mood... tunggu ye... will be right backkkkkkkkkkkkkk


Comments

kmvsblogger said…
monday blues
adenium said…
kmvsblogger - owh ye betul....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan