lain dulu.... lain sekarang....

korang kenal tak amer ..yang dulu kumpulan ruffedge tuh.... alahhh... amer munawer tuh......hari tuh... masa awal muharam... aku tgk kat Wanita Hari Ini.... WHI... wahhhh.... amer sudah berhijrah..... sukaaaanya..... suka tgk image baru amer.....dah lah memang dulu... kalau budak2 ruffedge nih... memang aku suka tgk amer...
masa tgk tuh... macam tak caya jer.... dah lama tak tgk dorang.... dulu..kalau kenduri kendara ada gak lah terjumpa dorang kan.... since one of the gang ruffeedge dulu tuh... sedaraku... so biasa.. kalau time kenduri kawin.. kalau dorang ada... wahhh.... tenggelam jap pengantin.... :P ...

kat sini pun ada cerita pasal amer....
http://fenomenasyid.blogspot.com/2010/07/penghijrahan-amer-ex-ruffedge-dalam_17.html (thanks)

dulu pun dah ada gambar nih... gambar amir haziq ngan amer munawer.... masa haziq kecikkkk dulu.... masa nih haziq kecik lagik... not even setahun pun umur....

hehehehe... nak jugak kan letak gambar nih... :P... both gambar tuh... thn 2006... masa kenduri kawin kazen aku... adik gang ruffedge sorang tuh lah....


kalau budak2 ruffedge tuh dulu.... memang aku nih fan amer lah kira nya... tapi aku takde lah fanatik sgttt kan... gilerr nak fanatik.. segan kat kazen aku tuh kang... :P... tapi aku tak perasan lah... amer dolu selalu tak lepak umah makcik aku tuh... sebelum ruffedge nih buat album... dah memang aku pun dolu... memula keje stay umah makcik aku tuh kan... cuma yang aku ingat cat farish lah...memang selalu ...
memang cool lah imej baru amer nih.... tapi dari dulu pun... aku tgk amer memang pendiam jer... so.. syukur alhamdulillah.... dengan hijrah positif ini.... memamng sesuai lah dengan imej amer nih kan... keep it up amer... :D

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam