aku dan lagu : tak mungkin kerna sayang - alyah

salam jumaat.... lagu nih.... kita layan hari nih... lagu nih macam teringat kan seseorang yang pernah singgah dalam hidup kita....

betulkan.. kadang2 ada rindu yang datang tiba tiba.... kadangkala.... rindu itu bukan pada manusia itu... tapi pada kenangan bersama... tak salah rasa nya.. rasa rindu pada kenangan itu...kerana... kita juga pelakon yang menjayakan kenangan itu dulu.... rasa rindu yang datang itu... tak mungkin kerna sayang... kalau kerna sayang.... dia tak akan jauh... dia tetap disisi kita kan....

whoopsss... kang ada plak orang yang terbaca nih... kalau pernah singgah dlm hisup aku rasa... aku dok teringat2 kat dia plak.... owh... jgn buat speku sendiri.... semalam ada lah kenangan ye... kita bukan hidup di awangan... tetapi dialam nyata... kehidupan hari ini... manusia manusia yang dulu kalau sudah tidak ada di dalam hidup ini... sudah tiada lah kan.....yang patah tumbuh yang hilang berganti.... walaupun yang patah tak tumbuh kembali... ia tetap jugak dah patah... yang hilang tetap hilang...sama ada berganti atau tidak...



cuma kadang2...ada ketika dia menjelma diminda ....oleh gangguan perasaan..... itu lah kengangan....



so jom kita layan.... :D












Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

















Comments

haya_yaya said…
lagu wajib karok neh...;)
adenium said…
haya_yaya - wahhhhh,... nyanyi skalik... alamak.. dah lama tak karok lah....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam