itu ini jakarta -bandong

hai semua... meh aku nak kasik gambar2 sekitar jakarta -bandong... hadoi... ada lagik gambar dalam kamera kawan2 yang lain.... itu ok lah... nnt2 aku hapdet ye... yuang MALANG nya... aku terdelete folder november kat phone aku... dah.. lesap... lenyap segala gambar food kat sana... apaun.. layan jer lah mana yang ada ye....
circle K... nih ala2 seven-eleven lah kat tempat kita... nih kat jakarta...aku tak pasti ada ke tak... lupa... hehehe... kat bandong memang banyak lah... seven eleven ada gak kat jakarta.....
signage kat airport.... takde apa yang pelik.... my first trp ke bandong tahun lepas... rasa macam banyak jer... signage yang rasa tak paham ker hapa kan... tahun nih.. dah buat homework kot... sebelum pergi... hahaha... nan hado....
mandarin oriental JAKARTA.... owhhh.. aku tak duduk kat hotel2 cenggini... tak mampu... since pergi dengan bajet yang terhad.. dan hotel hanya lah tempat untuk melelap kan mata... dan mandi sahaja.... memadai hotel yang selesa dan bersih... dengan kos yang berpatutan..heheheh.... ini ayat standard orang yang ada duit cecukup jer.. :P
menarik kan.. gi shopping pakai baju batik... pada hari jumaat... dapat DISKAUN... ini.. salah satu cara mempromosikan batik nih....
kalau kat sini... orang gomen ada lah pakai batik on thursday kan... tingkat kan usaha untuk industri batik kita... huhhh i lurve batik lah....
tandas di RNR...hiway dr jakarta nak ke bandong tuh... tandas bersih giler.... kat masjid atas pasar tanah abang tuh pun... tandas bersih giler okkk.... bagussss.... aku suka....
ehhh ini jer ke.... errr... to be continued ye korang... nak godak2 gambar lagik nih.....hehehehe


Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London