takde keje...carik keje

hahhhh...keje apa plak nih.... heheheh.... keje yang aku pun tatau.. aku nih nak buat ke tak... bleh buat ke tak.... tapi itu lah... nih semua sebb dok teman kawan aku lah nih... tetiba aku plak yang lebih ambitious... heheheh....

tetiba ada bunga plak erk...

now u dont see it...
now u see it.....hehehe
hahahaha...nih lah hasilnya.... macam tak percaya jer... aku lah...yang tak percaya kan diri nih..hehehehe.... apapun... dah jadik lah tuh kannn.. hehehe...errr...orang yang ajak aku gi beli tuh... dah buat ker...???




Comments

kakcik said…
Ingatkan tadi bunga nak letak atas kek! :)
oghhhohohohhoho rajin dia.... cumel je bunga kecik kecik tuh..

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //
cik syahira said…
assalamualaikum kak sid,

ingat nak buat pot pouri tadi. he2x
creative! sweet! good job.
sy nak invite kak sid ke mynameissyahira.blogspot.com
thanks~
Lyn Yusoff said…
ingat nak buat bunga telur tdi..
rupa2ya nak letak kat baju..
cantik.. creative...
adenium said…
kakcik - hahah... betul tuh... macam bunga kek pun ye...

mimie azimask - buat2 rajin jr nih... :P

cik syahira - will do a visit... :D

lyn yusoff - biasa lah lyn... buat2 creative...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam