naper erk...???

naper erk.. aku dr semalm ke dah pagi... bukak site tv3 jadik cenggini... kene deface ke... kalau under maintenance ke haper... mesti ada notis kan.....ke aku jer kene cenggini... hahaha..soklan yang perlu dijawab dengan penampar nih... hahaha.... :P

Comments

Lois said…
ngeh! ngeh!..itu pon dok pehe ke?.. maksudnya time kije wat kije jange dok rewang sana rewang sini..lyn movie ke..lyn ilusi ke.. muehehehee...
Gina said…
Haah..nie pun tgh nak tgk Buletin Utama, terkejut tgk mcm nie
BaiDuRi said…
PiiaannGGG!!! Ha...best tak kene penampar jopun hakak??..hahaha..agaknya kene tulih dlm german kot baru phm..dah suh tunggu wajah baru..tunggu je laa..ggrrrr...sbnrnya hakak pun tgh hemo-hemo gak ni sbb baru cdg nk lyn laila asyikin dr 1st episod..sbb dh 3-4 episod last ni br tgk..mcm best la plak..huuwaaa..
adenium said…
lois - amboitt dek non... hakak layan kat umah tauuuu.... entri pun hakak buat auto publish den non... jgn cenggitu dek non... nnt tak belh tukar jabatan hakak kang... ahhahah

Gina - adoiii lagik kesian nih gina dah lah jauh disana... :(

baiduri - debusshhhh ...debushhh... ha ko... double lagik.. nih hakak marah nih.. kalao org it wat gini... nak wajah baru pun... bagis lah notis underconstruction ke.. haper ke.. atau pun.. siap development... deploy... supriseeeeee kan ke best... errr... hakak pun terlayan laila asyikin u... hahah
Liza said…
under maintenance ler kot
adenium said…
liza - doreang patut maklumkan kalau buat maintenance kan.. :(

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam