jom makan : warisan asli

aktiviti minum petang... best jugak kan kalau sesekali...dapat lepak2 minum diwaktu petang.... hehehe... ecehhhhh....macam lah selama nih tak makan petang.... dah kurus lah aku kottt kalau cenggitu kan.. heheheh..

aktiviti makan kali nih.. kalt WARISAN ASLI... klang... errr... aku tatau..katne tempat nih... setepatnya... bukit tinggi kot... anyone from kelang... help me... walaupun dah dua kali gi sini.. tapi mengikut jer.. tuh yang tak berapa nak tau katne... dah lah memang tak reti jalan2 kat kelang nih....hehehe..kalau tahu.. memang dah lagik banyak kali aku sampai sini kot..heheheh

lempeng kelapa dan lempeng pisang... tak kan nak makan dua kan.. so beli dua.. sekerat sorang... dua2 bleh rasa..... hehhe... tapi kan... aku rasa.. lebih suka plak lempeng kelapa tuh....
cucur udang... macam2 cucur jugak yang ada.... hehehehe
nasi goreng ayammmmmm
meehoon goreng...besttt .. sesuai dengan tekak aku... hehehehe
ok lah.. tak boleh tunjuk banyak2.. nnt orang marah... hehehe.. actually banyak pilihan... tapi takkan semua nak makan kan... lain lah kalau JJCM sponsor kan.. heheheheh



Comments

kakcik said…
Makanan tradisi tu.. lempeng. Kita suka. :)
Liza said…
suka tau rekomen tempat yg jauh2, susah ler nak pegi
adenium said…
kakcik - lempeng kelapa memang bestttt :D

liza - hehehe...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan