brassband...

sesiapa yang minat brass band... aku memang minat la,... nih dapat kat youtube... STF nya band...aku memang minat lah musik nih... minat main alatan gitu lah....tapi tak pernah dapat galakan....
so.. masa kat uni.. adalah k0-kurikulum masuk brass band... hehehe... masa tuh main clarinet.. huhhh ingat kan senang nak tiup... memula tuh... susah gak... disebabkan...'cemerlang' nya aku main clarinet tuh... so.. the following year... cikgu band aku upgrade aku untuk main saxaphone... err betul ker eja tuh... tapi.. sbb the following year tuh... adalah tidak dikira wajib lagik... maknanya untuk club lah kan... dan masa tuh jugak... aku mula berkecimpung dalam dunia internet dengan jayanya... so.. hahaha... aku terus tinggalkan... kalau takkkk.. mesti aku dah pandai main saxaphone kannn... hehehe....
tapi aku memang suka lah mende nih... cantik jer nampak pergerakkan dorang... kadang2... kalau drum mejar nak baling apa mende tuh... wahhh aku plak yang lebih2 berdebar2... kot tak bleh sambut... hahahaha....

err... jom lah tengok... :D



Comments

itangmanih said…
hehe...saya SSP band member dulu..tp x penah la bertanding smpai peringkat world ni sbb selalunya kecundang awal kt peringkat Wilayah...hehe..saya member dr Form 1 till Form 5..main trumpet..semput dek nonnn...penah try tiup clarinet tp seksa gk...ada teknik mulut & lidah yg betul...owh,i miss brassband..
adenium said…
itangmanih - laaa... kesah nya... baru tau.. memang memula tuh susah nya nak tiup clarinet.... tau teknik...ok lah kan... hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan