minggu baru lagiii

hari ini...isnin lagik... wahhh dah dekat nak puasa kan... seminggu je lebih kurang kan... sebelum puasa .... mula lah... semua itu ini nak makan kan... hahaha... macam.. puasa tuh..sebulan takleh makan...
worling life... macam biasa lah jugak... macam tuh jer.. takde beza... nak siapkan mende2 yang tak siap.. dan tak pernah siap... hehehehe

ayam goreng tomato... tak nampak buah tomato pun..??? hahaha.. haah... memang pun.. tk sempat nak beli...guna jer sos tomato... pastuh... letak kentang jer... masak sendiri ye..hehehehe
bendi goreng kicap... err... orang memang masak cenggini ke sayur nih..?? hehehe... my sis meme... memang fave sgt sayur nih... kadang2 ...maak kari ke.. asam pedas ke... penuh periuk lah... bendi... so.. goreng kicap pun layan... senang... heheh
errr apa nih... hahhha.... nih lah kalau malas nak masak.. tapi lapar ..dok kat umah... so.. gini lah jadiknya... owhh... ini adalah mu suah... punya tgk mi suah... terus beli.. tapi tatau nak masak apa... so... masak sardin... so.. buat ala2 spaghetti... hahaha..
wahhhh buah... hmmm.... seronok tgk orang jual buah... memacma yang nak... owhh.,.. nih ala2 gaya orang diet lah kononnya nih... heheheh
ini lah aktiviti ujung minggu baru nih... gi petrosains... wahh dapat diskaun... kalau kita tunjuk kad mesra ...petronas tuh... 15% tau... so.. kalau sesapa nak gi... bawak lah kad mesra... atau pinjam jer lah ngan sesapa...
owhh.. ramai nya orang kat klcc... penuh sesak.. nak gerak pun rimas jer aku rasa... hmmm itu lah sebab KLCC bukan tempat pilihan untuk shopping ke.. hehehe... sesekali bleh lah kan...
ok... itu je... sekian... :D



Comments

atty's said…
nampak menyelerakan .ayam masak tomato tu ..
Liza said…
macam ada buah mangga di antara buah2 yg lain, buat kecur air liur...hmmmm
Lyn Yusoff said…
Lyn suka bendi..
tapi tak pernah try lagi masak kicap.
sedap ker??
adenium said…
atty's - hehehe... ye ke kakty...

liza - memang ada kak liza... mangga muda ala2 nak masak nih... memang mavelesss...

lyn yusoff - hahah..layan jer lyn...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan