sehari di KLCC - fish manhattan

ok...jom kita sambung lagik... ini adalah selepas aktiviti ke petrosains tadi.... skang nak pergi makan... mamalong tanya saya nak makan kat mana... saya nak makan kat McD... tapi achiq nak makan kat food court... tapi ramai sangat pulak orang kat situ... so... mamalong ajak makan kat tempat lain..

muka saya dah masam... sebab saya dah penat... dah lah masa nak masuk kene tunggu dulu... sbb takde tempat kat dalam kedai tuh....
lambat pulak nak tunggu makanan sampai... saya tatau nak makan apa... tapi saya nak minum air milo....
kitorang makan kat sini... manhattan fish market...
sebab lama sangat menunggu... dan saya yang penat sangat... saya pun tertido....
mushroom soup untuk saya
mamalong kata milo tak ada...so saya minum chocolate shake....
garlic bread...
nih achik saya makan... saya makan jugak... ada ikan.. ada udang...ada sotong...nasi.. dan fries...
nih air achik saya... saya tatau air apa.. tapi ada mint...
bestnya mushroom soup nih....
ok lah itu sahaja aktiviti saya ..haziq.. kat KLCC... lepas tuh saya balik ....



Comments

RaYzeef said…
kalau singgah blog sid mesti lapar punya..he he
Liza said…
makan tak the fried mushroom, sgt best!
Lyn Yusoff said…
terliur lagi..
sid mmg buat selalu terliur.. hahahaha
adenium said…
rayzeef - lepas berlari... jom lah kita makan.. hehehe...

liza - owh ye ke... tatau plak.. asyik makan ikan jer...hehehe

lyn yusoff - takper lyn... sebelum puasa... heheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan