suatu tengahari di LAI PO HEEN , MO

lai Po Heen... baru first time masuk nih... kat mana..???? dekat2 dengan KLCC.... Mandarin Oriental ... tetiba plak citer pasal MO kan... kesah nya... aku yang gigih gi lunch kat situ..... pergi lunch ok...
tak pernah2 aku gi sana time2 lunch nih... tapi disebab kan satu jemputan.. hehehe....ada orang nak banjer... so... aku gagahkan jugak... huhhh gagahkan lah plak katanya kan... hmmm ..actually... mende nih dah di plan lah... few week sebelum nya... tgk schedule aku... congak2... tolak campur bahagi sumer... sempat nih... kalau aku nak lari sekejap ke MO untuk lunch ... so... terun on jer lah kan.. since yang lain nya sumer ok... mau yang lain tak ok... office dorang... sebelah tuh jer... aku nih hah yang kat hujung dunia... tapi... sempat kannnnnn...
mesti kenal kan...saper yang baju merah tuh... walaupun gambar sisi jer... hehehe...tuh la redmummy .. wahhh... time nih kat red tgh bercuti kat PARIS ye... bestnya... alah... kalau korang baca kat blog kak red pun mesti korang dah tau jugak kan... kak red FM satu... tetttttttttttttt...
yang sebelah kak red tuh... kenal tak... hek eleh.. tanya plak.. mesti ada yang kenal kan.... ini lah insan yang bertanggungjawap untuk membayar lunch kami untuk hari itu.... hehehe...itu lah kak liza .. aku ngan kak liza nih ada lah sebaya... tapi.. dah terbiasa panggil kak liza... belasah jer lah kan.. kak liza dapat rezeki besar ye... wowwwww.... thanks kak liza... terima kasih daun keladi...
owh ya... a day before kitorang gi makan.. kak liza ada buat makan2 kat umah nya.. celebrate besday anak2 nya ngan kenduri sekali... sayang nya...kali nih.. aku miss the event... terbayang ayam massala kak liza tuh... yummmy...nest time.. jemput ye kak liza.. hehe :P
yang tudng hitam tuh.... lagik lah korang kenal jugak kan.... heheheh...tak lain tak bukan..ayu the sun ... ayu si matahari tuh dia jugak ke???? ayu lah yang paling lambat sampai... hahaha.... jem dalam kawasan opis sendiri kannnn
jom kita tengok food nya jugak.... itu pau ngan dim sum... kedua-dua nya best... tapi sebab aku tgh berdiet.. so aku makan dengan sopan sekali... (ye ker..??) ... best tau pau tuh... teringat plak... dim sum... tak payah cakap lah... sebab aku emamng suker... hehehe
nasi goreng.... aku hanya makan half bowl sahaja..... huishhh kata diet kan... dah tuh... banyak lagik yang nak diterai kan.... so... beringat lah kan... nampak simple... tapi ada rasa... ada udang jugakkk.....hehehe
ini aku tatau nama... taufu kot... ke apa mende ntah... campur ngan taugeh,....huhhh a gud combination.... bestttt sangat... aku ber kali2 menyeduk ke pinggan ku... hahahaha... tetiba lupa diet... apa nih... masa makan sebut diet.. hahahah... potong betul lah kan....
ini adalah udang... sungguh besar udang ini... dah tuh disaluti kacang mahal... kacang apa erk.. almond kot... ke hapa ntah.... sunguuh berbaloi makan nih..... dip nya jugak best... tapi aku tak dapat kenal pasti apa mende.. sebab terlalu asyik menikmati....
huhhhh dessert nih yang tak bleh tahan... A-MUST-TRY lah kalau datang sini... kata kak liza... well... aku nih... biasa nya.. certain buah ..kalau dah diubah rupa bentuknya... jadik mende lain... aku adalah kurang berminat... so masa kak liza cakap best tuh... aku takde lah bayangkan macam makan durian betul tuh...
sekali bila dah sam[ai cenggini rupanya... ok... letak lam pinggan... dan ngapppp.... huhhhhhhhhhh mavelessss.............. series... memang sungguh maveless... ghupanya... memang ada isi durian dalam tuh... dengan kata lain ....durian tidak diubah bentuklah kan.... tapi diletak didalam pancake... (hahahah... ayat kaver nampak.. :P ) ... sungguh best... rege pun best... satu set RM18 consist of 3pcs....
burpppp.... alhamdulillah... (kak red... kat PARIS jgn sendawa...hahahah.... )... rezeki lunch hari tuh kan.... seb baik kak liza ajak makan kat sini... kalau tak tak jejak lah kot kaki ke sini... hehehe... again... thank u so much kak liza... for the lunch....



Comments

Liza said…
thanks for joining me, ada rezeki lebih apa salah share dgn kengkawan, takde byk mana pun, Alhamdulilah
adenium said…
liza - again..thank you so much... semoga murah rezeki... :D

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London