fireman-sam

meh tgk nih.... tiap kali datang nak naik mende yang sama... tak bosan ker... dah lah tak mencabar.... geram jugak kengkadang tuh.... tapi layan jer lah...
bleh satu hari tuh... aku citer lah... maklang dia pernah gak bercita cita nak jadik bomba.... terus dia nak call maklang dia.... tau apa ayat pertama dia ... 'maklang...kenapa tak jadik bomba ??? kenapa kerje kedai karpet sgt...?" ... hahahah...kerja kedai karpet katanya kan.... dah kebetulan opis maklang nya...atas kedai karpet.... hahaha

yang nih blom brenti lagik... dah mata tengok2 yang lain plak...


bleh dia ajak mamalong dia relaks2 kat belakang kereta bomba nih... hahaha... mau kene marah dek orang kat situ kang.....
owh ya... weekend baru nih... buat makan2 besday haziq... tapi... gambar adalah tidak diambil... sbb sibuk menjadik cheff... hahaha.... :P



Comments

atty's said…
adoi kelakar lah haziq kata maklang keje kedai carpet..ekekeekke..
Ayu Zuraida said…
opis mklang di ATAS kedai carpet ye..hehe..dulu opis lama dekat dengan giant..bila org tnye dia kata mklang keje kat giant..aduyaii..cian mklang..
adenium said…
atty's - itu lah haziq... puas dok cakap maklang dia keje kat atas tuh jer... hehehe

ayu zuraida - :P

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam