DEMAM BOLA ...kembali

ngantuk ker.... hahaha... mesti ramai yang ngantuk... kalau dok layan world cup nih kan... hmmm... tahun nih ..aku agak kurang layan lah... tak macam dulu... masa 2006... kalau team yang aku suka.. mesti aku bangun... dan ada jugak.. yang aku sanggup ajak kawan tgk kat mamak... hehehe....
aku nih... memang dari dulu...suka kat pasukan GERMANY ngan BRAZIL... ntah... aku pun tatau... alahhh biasa lah kan... mesti kene ada kan ... team yang kita suka... tapi aku sampai dua korang... hahahhaha... apa kesss... lantak lah kan...hehehehe
emmm... GERMANY kalah ngan serbia baru nih.. aku tak tgk... tapi.,.. macam tak caya plak kan... hishhh... malas lah nak komen.... esoknya..terus tgk preview... hehehe....
kalau dulu... sebelum mula world cup... aku dah siap ngan magazine nih... at least mesti beli dua... hahaha... analyse lah konon kan... padahal..,bukan pandai main bola pun.... sanggup bangun... tgk kol 230 pagi pun... hahaha...sok gi keje... telan kopi siap2... kalau tak kang... sendiri mau ingat lah kan...hehehehe..... tapi mana lah gi semangat kesukanan tuh tahun nih agaknya.,... heheheh...


emmm kebetulan jugak... masa tahun 2006 dulu... msa tuh...world cup kat GERMANY... waktu tuh jugak... aku yang sedang berkurusu ada attachment kat sana.... hari aku sampai sana tuh... adalah hari final... antara ITALI ngan FRANCE... games kat stadium... kat BERLIN nun... aku plak... landed kat frankfurt... terus ke colonge...
tapi... sbb semangat nih... so.. just join the crowd... kat colonge tuh lah... lalok jgn kira lah masa tuh... baru sampai kan.. tapi emmmm biasa lah kan..semangat kesukanan... hahahahah

jom layan gambar2 lama dulu... :D




lama sgt dok kat draft... tak terpublish... kat blog razif dah kuor pun citer nih....
hmmmm malas lah nak komen apa2... harapan untuk pasukan fave aku menang pun... tatau nak cakap..hehehehe.....

Comments

*ayu the sun* said…
adalah menjadi perkara ajaib di dunia if one day.. i declare..
i love watching football.
huhuhu..

but i dont mind teman watching it..
just dont ask me anything.
hahahaaaa
atty's said…
kty kdg kena teman kan along gak tgk bola..hehehhee .
adenium said…
*ayu the sun* - wc 2010 nih ada teman kan tak.. heheheh

atty's - seronok gak kan... 4 thn sekali bangun malam./..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam