mari mengintai

hishhh tajukkk... ntah haper2 jer kan.... mengintai haper erk... intai jer lah kan... apa yang bleh diintai....
tapi alkesah nih... sebab ada orang nak banjer.... heheheh.... orang dapat rezeki murah kan.... so... murah jugak lah rezeki kawan-kawang nya.... thanks... CIK M ...:P

suasana ok lah .... menarik jugak lah kan.... walaupun pada mulanya... ada banyak cadangan nak gi tempat lain... tapi... aku lah nih... yang beriya nak cuba terai test makan kat sini... hehehe...

hah nih lah yang dok intai tuh.... sapa lagikkan.... heheheh.....


kak red -errr.... birthday gurl untuk sessi kali nih ye.... :P
rose - dah lulus untuk berposing supaya nampak ngancam.... heheheh...
Ayu the sun - errr... ini lah yang bertanggungjawab membayar pada hari itu... dia ada share kot... kalau nak dapat diskaun dtg sini... mention nama dia erk....
yan - budak lonjong yang kebosanan takde kerja... bosan erk tak bekerja... hmmm so banyak lah masa ko buat ONAR erk... tettttttttttt

nih... kalau korang nak tau..adalah loceng... emmm gunanya... untuk panggil waiter/s kat situ... mungkin sbb tempat nya luas kot.....

owh ya... dila adalah tidak ada hari itu.... sebab sibuk menguruskan hal2 perkahwinannya yang hampir sgt2 dah.....

Comments

Liza said…
tgk gambo nie rasa rindu sgt dgn korang smua....
adenium said…
liza - tuh lah kan... lama tak jumpa... rindu jugakk... :-)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam