cerita seminggu

hallluuu.... ehhhmmmm... again..and again.. n again.... isnin datang lagik... heheh... dah dua minggu aku kebizian berkursus... tapi seronok.... tapi risau jugak.. bila berkursus.. lepas tuh tak practice kan sgt... sbb ILMU TAMPA AMAL itu kan ke sia-sia ...

tapikan... blog aku yang ditinggalkan itu..adalah tidak ada kene mengena dengan aku berkursus nih ye... sebizi mana pun keje... blog tetap blog lah kan.. sebabnya..??? owh.. entri2 aku adalah AUTO-PUBLISH ye.. cuma kalau ada tambahan sket2 tuh jer yang aku buat malam2 weekdays nya... so adalah todak kene mengena... errr.. weekend aku jugak lah yang bizi tuh... hehehhe..

isotonik drink dari power root... aku pun ada tertengok iklan nih kat tivi arituh... so lepas buat physical activity aritu.. aku dok try lah.... err.. komen..?? ala... isotonik drink... gitu lah kan... err.. aku dah lama tak bersungguh2 exersice sebenarnya... tapi skang sebb dah risau dengan keadaan diri.. so.. aku rajin kan jugak lah... hmmm malas rupanya ..heheh
tetiba tunjuk gambar nenas.... heheh... nenas nih nampak menarik.... masa kat kedai tuh la....aku nih sebenarnya tak makan nenas... tapi disebabkan nenas nih ada unsur yang baik... untuk diet... so.. aku gagahkan jugak... telan jer lah dengan takde perasaan... hehehe... seb baik bleh telan... :P
another orange jersey... hehehe... nih jersey sukan ofice aku untuk tahun nih kot... ntah.. dok sebb bizi sgt...tgk2 ada atas meja aku... tatau lah memang sumer orange ke hapa... tapi yang aku tau... department aku memang kale orange... bertambah koleksi orange ku...err sejak bila aku suka kaler orange nih... ntah.. tak pun kot.. tapi ok jer... my fisrt orange jersey... ada orang bagik..lama dulu.. jersey untk team bola dia... tettttttttttt...
owh... ini bukan sushi ye... tapi ini adalah big apple donut... nih my fren beli bawak datang umah..masa gurls get togather... arituh... hmmm... actually kitorang jumpa sebb ada of my fren yang dok UK tuh balik... tapi ramai jugak yang tak available... tapi mana yang ada pun jadik lah kan...
meehoon yang best... jugak untuk get togather tuh.... nih kawan aku yang memang dah lama sgt tak jumpa yang bawak... besttt ..besttt...
antara makanan lain nya jugak... ada lagik sebenarnya,.... tapi amsa tuh.. dah mula seronok bersembang.... so... gambar lupa dahhhhh.....
memang pack lah aku dua tiga minggu nih... tapi seronok... hehehehe



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London