sangat malas

hallu....
sengaja jer aku biarkan takde entri kat sini....hmmm sungguh lah malas lately.... nak update....
banyak jer mende nak diciterkan sebenarnya......

tatau lah kenapa malas.... hmmmm kalau entri bergambar senang sket... tak payah membebel... upload gambar... letak satu dua words... dah... gambar kan boleh menceritakan segalanya... ehh ye ker.....

so.. since... my berri tuh out of service... owhhh... malas sungguh nak snappy sana sini... phone sementara nih... bleh jer... ambik gambar... tapi.... 2MP .. nampak sungguh tak menarik lah.. nak compare ngan 5MP... hahahah .. kan kan kannn....

mood jugak agak kurang memuaskan lah lately.... bukan lah moody.. tapi... mood nak agresif tuh agak kurang.... kalau suh makan tido makan tido jer,... memang sungguh menarik pada masa ini.....

aktiviti berpuasa diteruskan semula... setelah... beberapa hari merehat kan diri.... ada sebulan jer lebih kurang nak sampai ke ramadhan .... insya allah.. niat berpuasa boleh diteruskan....

suasana kerja pon agak bizi lately.... itu ini.. itu ini nak buat... tapi ok lah... nama pon kerja... kalau tak makan gaji butooo... ehh ada gak orang datang keje nak relaks tau... aku baru jer dengar... datang keje nak relaks dulu... wahhhh... kerja sendiri lah... nak relaks sepanjang hari pon ok.... dah kata waktu kerja 8-5 kan... kalau memang sah sah datang awal macam aku... ok lah... nak rileks lepak dulu sebelum kol 8 kan... ehhh ter membebel plak....

dah dua tiga hari nak buat final touch kat proposal... pon... mood takde... ehh ehhh ... ko jangan... biar tewas dalam keadaan bersedia.... jangan tewas sebelum berjuang.... kata orang... biarlah tewas bermaruah.... itu tidak ada rezki lah nama nya... ok.. berjuangggggg....

ok lah.... malas dah nak membebel pepanjang... nanti sambung lagik.. sekian.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam