5S...

hmmm... 5 s... opis aku baru nak mendapatkan certification untuk 5S nih... errr... ye... memang yer ... dah tuh... aku plak terlibat dalam 'memberi pengetahuan' .. hahaha.. nak kene train... bg awaeness bagai lah kan...
dah tuh... kalau korang nak tau... tempat duduk aku kat opis nih... hmmm... memang tak nampak rupa dah sebenarnya... hahaha... dah tuh... baru lah nama nya bekerja kan....
tapi apakan daya kan.... kalau ko dah dipertanggungjawab kan untuk memberi pendedahan pasal 5S nih kat orang sekeliling... takkan aku nak buat derk jer kan...
minggu lepas dah mulakan episod kemas mengemas.... haiyaaaaa... dua plastik hitam dah selamat .... banyak nya barang nak kene buang.... errr.. ada lagik nih.... aku masih belum mencapai tahap 5S lagik nih... banyak mende nak kene buat lagi nih... hahaha... buat sesikit lah.. ada masa 3 bulan jer nih... ehh tak sampai.....
hmmm.... kemas lah tempat aku jap lagik nih.... siap kat umah pon aku buat spring cleaning tau... berperingat lah... hish... ada satu 'S' yang sebab susah nak kemas nih adalah... SAYANG... sayang sgt nak buang baju2 lama... segala mende lah... selagi tak koyak rabak kan... lusuh pon simpan jer...tuh yang semalam... lelap2 mata jer ... hahahaha....
selamat berkemas lah untuk aku... hehehe







Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London