apam balik yang sedappppp




-meh nak citer kesah apam balik yang sedap nih...
- sizenya tak lah besar sgt... just nice jer... rege rm2.50 satu....
-aku nih... takde lah suka sangat apam balik... kalau suka pon yang crispy tuh jer lah... yang lain ..memang takde kuasa lah nak beli.. apatah lagik kat pasar malam.. tak jumpa lagik yang best...
- owhya... aku suka apam balik yang jual kat pasar dungun ..ingat lagik masa kekecik...size kecik jer.. tapi memang terasa bestnya....

-ehh tapi kan... hari tuh.. aku makan satu apam balik nih... dah ada atas meja makan jer...skaliiiiii... ehhh sedappnya ....

- adik aku cakap lah beli kat mana...

- LA APAM... kat setiawangsa.... owhhh.... dekat dengan masjid tuh.. kan ada kedai mamak tuh... ada kedai tayar tuh.. hah kat situ.. mesti korang nampak .. LA APAM nih....

- sedappp aku rasa.... nih.. kes berpuasa... teringin nak makan apam balik.. pesan BIL suh beli....

-makcik jual LA APAM nih... kalau baca...sila bagik aku apam balik free... sebab dok cakap apam balik tuh sedap....

- hmmm nak bali lagikkkk











Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan