pizza... owh pizza...

hallu... ehh aku nih.. sejak dua menjak nih... takde citer lain erk... makannnn makannn dan makan.... ehhh memang bukan aku suka citer pasal makan ker... hahaha.... meh nak citer kesah piza plak nih.....


PHD... owhh belum tau lagik dapat tak scholarship... (doakan aku dapat yer...) ,.. ehh nih pizza hut delivery lah.... ken main kopun banyak dapat nih.... asyiklah dok tengok kan... kalau beli sendirik.. sah ambik pizza lain.....


owhhh akukan berpuasa skang.... skalik petang tuh... gi umah my sis... punya malas nak masak untuk berbuka.... buat2 tanya haziq..... nak makan piza.... 'ye..haziq nak makan pizza...' yeyyyyy.... terus pikir2 nak order apa..... hahahahah... mula lah napsu makan mebuak2... hahahaha

haziq kata dia nak pizza yang ada sosej... (pepperoni) ... so.. senang2 ..beli supremo jer lah kan.....

beli jugak garlic flat bread ngan salsa chicken wings.... bestnya..... hahahaa

carbonara ngan mushroom soup... haziq kalau dah nampak gambar mushroom soup pon... hahhh.. memang kene order ye... macam tak best plak carbonara tuh... sebab dah sejuk sket kot.....


huhhh kenyang... nampak macam sikit jer order... tapi ken main makan sekeluarga nak habis kan....ai suka lah deliveri nih... pilih2... order... tunggu sampai.. makan... hahahaha... senang kan....














Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan