cucur segera...

ehh korang suka tak cucur adabi nih... aku sukaaaa... (apa nya yang aku tak suka pon kan.. hahaha) ... owhh skang dah mahal harganya.... dah rm3 sebungkus... tapi kat giant kot murah lah sket... sket jer pon... seingat aku... dulu... singgit lebih jer sebungkus nih tau...
biasa aku beli yang ikan bilis jer lah pon...atau udang....yang lain tuh.. jarang sangat lah nak belinya...
kadang2 aku buat sendirik jer pon.... tapi kalau nak makan sorang... baik beli cenggini jer kot.... hahaha.... padahal... boleh jer buat sendirik kan... hahaha
nih buat stok kat umah... ngan umah adik aku... sebab aku kan puasa skang nih.... so.. senang.... ada jer mende nak goreng ....
seb baik lah kat umah tuh.. tak ramai... kadang2 goreng sebungkus pon dah cukup... kalau tak pon dua .. tapi kalau dua.. jenuh lah jugak nak habis kan.....

*mende gini wajib ada stok kat umah*




Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan