Sekitar Rumah Kaca

Jom layan gambar kat umah kaca nih... Aku memang ✗ follow lah AF nih..... Ntah..✗ minat lah.... Dah kalau org bukak tivi.... Aku ada kat situ gak.... Hmm layan jer lah.....

Kalau nk tengok pon konsert akhir kalau takde kerja...hahah.... Ntah ✗ minah lah tgk reality tivi yang cenggini.... Dah tuh..... Masyarakat kita mengundi bukan berdasarkan bakat lah aku rasa....

Dolu2 aku ada gak layan.... Tapi.... Yang berbakat... ✗ diundi.... Hmmm ... Tengok yang berbakat diluar sudah lah...
Nih sebab haziq lah nak tgk sgt..... Bawak jer lah gi tengok.... Aku suka lagi tengok pengetua nya...hahahah


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam