Hujung Minggu Di Kota Singa

Weekend baru nih... Aku ngan dua lagik kawan gi spore.... Actually tahun nih... Aku takde lah plan gi memana pon lagik.... Maksud aku takde plan nak cop passport lah.... Owhhh sejak ada passport dolu.... Memang plan tiap tahun passport tuh bercop....hahahha.... Ntah haper haper jer kan....

Actually plan nak g spore nih memang last minute.... Ada kawan dok shout2 pasal USS.... Skali lusanya lepak2... Terus booking train..... Hah ni lah susahnya kalau semua bleh beli online...(Opppsss susah katanya)... Masa dok lepak tuh...beriya lah...konon nak survey tiket... Sekaliiiiiii hahhhh...terus beli..... :p

Memang niatnya pon... Nak g USS jer.... So... Memang gi. Sana over the weekend jer pon.... Memang lah ✗ cukup masa.... Tapi....heppi..... Dan sgt letih..... Tuh belum masuk lagik bab kekalutan yang sampaikan terpaksa ambik tiket lain ke KL...... But it's fun..... Hahahhaha

Cerita penuh nnt aku masukkan dlm catatan perjalanan yer.... Tunggu lah sket ari lagiii.... HeheHeheheh.....

Ehhhh takleh citer bebanyak.... Nnt kang.... Takde pe nak citer dlm catatan perjalanan aku nnt..... So len kali kita sambung yer.... Hehe


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London