rajinnyaaaaaa

meh layan gambar budak rajin nih.... hishh skang nih... sungguh lah berbeza... kalau tau macam nih...dua tahun lepas uminya dah hantar skolah kot... hahahha... mau taknya korang..kalau dulu... takdenya nak pegang buku bagai nih.... berlambak buku ABC...buku colouring ...memacam buku lah... skang hangkut bukak... balik... hahahaha.... bayangkan lah... dulu memang takde can lah nak tgk dia cenggini.... hahaha.. dah tuh... skang... basikal pon dah kurang main dah... sibuk lah konon kan dengan buku... tak caya rasanya... haziq masa mula masuk skul.. umur 5 tahun..(bulan 5 nih) ... kalau suh baca ABC.. 123... memang lah hafal kat mulut... tapi kalau tanya huruf... A jer lah kot kalau tau pon.... alhamdulillah... dah hampir 4 bulan skul... dah kenal hurup.... nama sendiri pun dah pandai tulis... a.m.i.r.h.a.z.i.q ... walaupon macm caing kan.. haha.. tapi reti lah... kalau tgh tgk tivi pon.... sibuk lah dia.... 'mamalong macamana nak eja nama mamalong' ... lepas sorang...sorang.... hahahah...tulah antara aktiviti yang diminati haziq skang nih...

budak rajin...
tekun nya,... hehehe bersungguh sungguh marah.. 'mamalong jangan lah ambik gambar haziq nak buat homework' ..
nampak tak putingnya... buat homework pon tak tinggal 'candu'nya tuh.. hahah
dah siap buat bleh dia kata..'tak sangka haziq dah pandai buat nih kan mamalong' .. :P
buat homework sambil makan biskut bantal... hahaha
dok bukak semua buku ..pas satu satu...
menulis lagik......
skang dah taknak titik2 lagi tau...
gi jalan pon bawak flash card... hahahah... haziq haziq...


hmmm .. apapon.. harap2 berkekalan lah semangat haziq nih yer.... insya allah... :D


Comments

Ayu Zuraida said…
rajinnye ank buah mklang..
Anonymous said…
alhamdulillah..rajin anak umi..btuahnye..harap2 bkekalan la kerajinan jiq..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan